Jogira Sara Ra Ra Review: Nici măcar pitch-ul de comedie perfect al lui Nawazuddin nu poate ajuta această comedie lipsită de strălucire

Jogira Sara Ra Ra Recenzie și evaluare a filmului: Comedia inofensivă a lui Nawazuddin Siddiqui-Neha Sharma este un oraș mic, cu buget redus.

Jogira Sara Ra Ra Review: Drama comică recent lansată de Nawazuddin Siddiqui și Neha Sharma are loc în Lucknow din Uttar Pradesh, unde Nawaz va juca rolul unui planificator de nunți care locuiește într-o familie de șase femei. Apoi îl întâlnește pe Dimple, care îi cere să-și „strice” căsnicia, ceea ce duce la o serie de evenimente nefericite și exagerate.

Intreg:

Intriga nebunească a poveștii se învârte în jurul unui planificator de nunți care întâlnește o fată deșteaptă de stradă la o nuntă în care se reîntâlnesc curând în circumstanțe extrem de neobișnuite, care încep cu o serie de gafe cu o răpire. sfârșit fals pe o notă pozitivă ca orice alt Bollywood. comedie dramatică.

Revizuire:

Regia și scrierea slabă a filmului se reflectă perfect prin ecranul care îmbină umorul și haosul. Actorii secundari din film sunt o ușurare comică cu dialogurile lor mici, dar comice, în care chimia lipsită de cheie dintre actorii principali este o piesă pentru spectatori.

Filmul funcționează în părți în care performanțele tuturor de pe ecran par reale și puternice, cu Mahaakshay Chakraborty, Sanjay Mishra și distribuția secundară a lui Rohit Chaudhary la bord, în afară de spectacolele pline, filmul nu are nimic de oferit în cele 121 de minute. aleargă unde personajul lui Nawaz și Neha Sharma pur și simplu aleargă în cercuri care nu se potrivesc bine și arată creativitatea fără minte a scriitorului.

Ce funcționează pentru film:

Singurul lucru sigur care funcționează pentru film este interpretarea personajelor principale și secundare. Fiecare individ a reușit să capteze atenția spectatorului cu sincronizarea actuală a benzilor desenate, care este singurul aspect interesant al filmului.

Încercarea lui Jogira, cunoscută și sub numele de Nawazuddin Siddiqui, de a fi un erou convențional și plin de ușurință, se îmbunătățește cu fiecare rol în care încearcă să dea viață personajului său cu sincronizarea perfectă și eforturile sale fără efort. Narațiunea este presărată cu diverse situații amuzante din când în când și este întotdeauna un răsfăț să-l vezi pe marele ecran pe Sanjay Mishra, unde performanța sa puternică va face părți din film să merite vizionate.

Nu:

Prima jumătate a filmului preia în sfârșit un ritm rapid în care personajul lui Nawaz se crede mai inteligent ca niciodată și încearcă să găsească soluții pentru Dimple, adică personajul lui Neha Sharma este la fel ca orice alt erou de la Bollywood, făcând favoruri fără niciun motiv, ceea ce este absurd și inutil. . Cu micile sale tactici și faimosul său dialog „Jogi Ka Jugad Kabhi Fail Nahi Hota”, filmul își pierde atingerea în primele patruzeci și cinci de minute, când cineva va mesteca aceeași aromă pe tot parcursul filmului.

Cu toate acestea, a doua jumătate exagerată, în care Nawaz și Neha Sharma încă încearcă să găsească o soluție la problema lor, va face voci iritante ale personajelor în care conținutul nou lipsește și clar vizibil. Tensiunea care se formează fără obstacole puternice în poveste este extrem de nerealistă în capitala Uttar Pradesh. De asemenea, scrierea de cântece cu buget redus cu pașii de dans a lui Nawaz face ca unele scene să fie mai rău de vizionat pe marele ecran.

Spectacole:

Referințele viclene ale personajului lui Nawazuddin Siddiqui la încrederea lui de a trece peste sarcină și dorința lui de a-și face fericită familia pretențioasă, fata pe care a cunoscut-o cu o săptămână fericită în urmă și fericitul său prieten cel mai bun, sunt perfect portretizate de el, indicând faptul că actorul este, în de fapt, o stea absolventă. unde poate fi văzut luând treptat ritmul unui actor principal.

Neha Sharma se întâlnește surprinzător de bine cu filmul prin atitudinea ei ușoară, întrucât actrița a făcut dreptate perfect scenariului bizar și a reușit să joace un rol care poate fi comparat cu personajul „Jab We Met” al Kareenei Kapoor Khan.

Gânduri finale:

Deoarece filmul a fost o comedie-dramă de familie, glumele slabe nu au putut salva acest film de la un alt eșec, care a adăugat filmografia personajelor principale. Scenariul filmului seamănă mai degrabă cu o parodie a unui oraș mic pe care cineva încearcă să se reunească, în care liderul doar se ceartă cu restul echipei și încearcă să rezuma dezordinea cauzată de scriitor cu un șurub slab.

Există o scânteie în fiecare personaj pe care doresc să exceleze în rolul lor, cu toate acestea, situațiile slabe și destul de ireale sunt, de asemenea, o palmă pentru creativitatea și abilitățile lor, unde abilitățile de regie și scriere trebuie consolidate pentru a aprinde scenele într-un mod mai mult. interesant si desi.

Regizor: Kushan Nandy

Distribuție: Nawazuddin Siddiqui, Neha Sharma, Sanjay Mishra, Mimoh Chakraborty, Zarina Wahab

Categorii: Trending